- 1 Z dworca na Jasień 80 zł (372 opinie)
- 2 Auto wjechało w pieszych i w budynek (267 opinii)
- 3 Chcemy żyć w miastach 15-minutowych? (126 opinii)
- 4 Idź na spacer śladem linii Gdynia - Kokoszki (61 opinii)
- 5 Rakieta Elona Muska nad Trójmiastem (107 opinii)
- 6 To była fabryka "kryształu" na płn. Polskę (190 opinii)
Gdynia: kolejne słupki na chodniku przy ul. Morskiej
40 nowych słupków pojawiło się na ciągu pieszo-rowerowym przy ul. Morskiej w Gdyni. Ograniczają wjazd i parkowanie samochodów na terenie między posesjami o numerze 93 - 99.
Samochody na chodniku normą
Parkujące samochody przestały w pewnym momencie kogokolwiek dziwić. Zdarzało się, że kierowcy lawirując między rowerzystami i pieszymi, często młodymi uczestnikami zajęć MDK, przeganiali ich klaksonem bądź krzykiem z drogi. Od kilku dni mają mniej powodów do obaw.
A to dlatego, że między posesjami oznaczonymi numerami 93-99 stanęło 40 słupków - 22 metalowych z odblaskami, osiem elastycznych w kolorze pomarańczowym i dziesięć cienkich metalowych szarych z odblaskami.
Wciąż jest jeszcze możliwy wjazd, ale już tylko od ul. Grabowo, co wymusza przejazd przez uczęszczane przejście dla pieszych.
- Szczególnie na tym odcinku ciągu pieszo-rowerowego dochodziło do niebezpiecznych sytuacji stwarzanych przez kierowców. Parkowali oni wzdłuż chodnika lub manewrowali pomiędzy rowerzystami i pieszymi - wyjaśnia Hanna Wyszyńska z Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni.
Zakup i montaż elementów kosztował 7,2 tys. zł.
Pozytywna opinia policji
Nowa organizacja ruchu została wprowadzona po uzyskaniu pozytywnej opinii gdyńskich policjantów. Kolejnych barier na razie nie będzie.
Czytaj też: mniej nielegalnego parkowania na Karwinach
- W najbliższym czasie nie planujemy montażu kolejnych słupków wzdłuż ul. Morskiej - kończy Wyszyńska.
Przypomnijmy, że rok temu słupki ograniczające wjazd na chodnik i drogę rowerową pojawiły się też m.in. przy ul. Morskiej 157-163. 120 mieszkańców straciło dojazd do parkingu przed blokiem. Urzędnicy podkreślali, że dojazd był nielegalny - prowadził wzdłuż chodnika i drogi rowerowej.
Słupki stanęły, ale pojawiły się kontrowersje, zaś mieszkańcy poszli do sądu. W maju informowaliśmy, że sędzia wydał pierwsze postanowienie. Mieszkańcy odzyskali dojazd, a miasto musiało wstrzymać wszelkie prace. Dwa słupki na wjeździe na chodnik zostały zdemontowane.
Miejsca
Opinie (303) 8 zablokowanych
-
2020-07-31 08:14
Opinia wyróżniona
(20)
1. Słupki wyglądają brzydko niemniej lepiej niż zawalające chodnik samochody.
2. Gdzie jest policja i straż miejska? Dlaczego w takich miejscach nie ma kamer i hurtowego wystawiania mandatów na podstawie zapisu?- 230 24
-
2020-07-31 18:06
Zamiast (2)
Slupkow, za ktore trzeba jeszcze zaplacic, wziac straznika miejskiego, dac mu stolek, duzy karton pelen bloczkow mandatowych, i niech siedzi caly dzien. Niestety ale na c.. h @mow nie ma innej mozliwosci. Jak janusze zaplaca, ale nie 50zl. tylko np. 200-300, to jak mowil Dyzma - naucza sie w try miga. Jestem pewien, ze po tygodniu, nikt nie zaparkuje.
- 1 1
-
2020-07-31 18:16
(1)
To jak w jakimś emiracie. Hahahaha
- 0 1
-
2020-07-31 21:18
A co
Zrobisz, jak sa znaki, ponad to jest to chodnik - dzieci, piesi, rowerzysci a buce i tak wjezdzaja? Przez kieszen naucza sie
- 1 1
-
2020-07-31 16:04
Tylko murek i guma milicjanta
- 0 2
-
2020-07-31 14:41
Słupek nikogo nie rozjedzie
- 3 0
-
2020-07-31 08:52
jeśli zostały postawione słupki, działające 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (4)
to jak policja czy straż miejska miałyby na siebie zarobić w takim miejscu? Jakich wpływów z mandatów można oczekiwać za nielegalny wjazd na chodnik, na który nie da się wjechać? Ja się tylko pytam...
- 6 19
-
2020-07-31 10:15
mandaty za parkowanie powinny być przekazane Renomie
- 9 0
-
2020-07-31 09:14
Chodzi o policję i SM *zamiast* słupków. (2)
Przecież to jakiś koszmar, że wszyscy musimy cierpieć, bo Janusz nie umie jeździć (chociaż twierdzi, że umie, bo ma prawo jazdy)
- 35 2
-
2020-07-31 09:55
(1)
Posiadanie prawa kazdy nie świadczy o kulturze i odpowiedzialności.
- 10 0
-
2020-07-31 13:17
A powinno.
- 1 0
-
2020-07-31 08:52
Przykład idzie od władzy (8)
To jest piękny dowód na to jak prymitywne jest to społeczeństwo
Nie długo będzie trzeba betonowe ściany stawiać żeby tymi rumplami z niemiec na chodniki nie wjeżdżali.- 25 3
-
2020-07-31 11:44
I jak widać od sądu również (7)
Nieważne, że auta jeżdżą po chodniku, sąd nakazuje zdjąć słupki bo to dojazd do ich parkingu. Niech mi teraz ktoś powie w jaki to sposób możliwe było stworzenie parkingu bez drogi dojazdowej tylko z dostępem jazdą wzdłuż chodnika. Ktoś kto wydał na to pozwolenie i odebrał powinien teraz z własnych pieniędzy zafundować legalny dojazd.
- 11 1
-
2020-07-31 17:46
Tam był trawnik, a nie parking.
- 2 0
-
2020-07-31 13:01
I zaraz się okaże, że parking wcale nie był legalny
Jak ta słynna sprawa z trawnikiem przed blokiem w Gdyni, gdzie mieszkańcy zrobili bez pozwolenia dziki parking, a teraz płacz, że miasto nie chce im zbudować dojazdu.
- 7 1
-
2020-07-31 13:01
(4)
tamten parking jest nielegalny i mieszkańcy dobrze o tym wiedzą, sąd rozpozna sprawę i skończy siępatatajanie. mam nadzieję że im tam drzewa posadzą i ławki postawią
- 7 3
-
2020-07-31 13:42
Jeżeli jest tak jak piszesz (3)
to jest to jeszcze większa paranoja. Na jakiej podstawie sąd wydał nakaz zdjęcia słupków i pozwolił na jazdę po chodniku? Zlekceważono obowiązujące prawo bo zawierzono słowu mieszkańców bez przedstawienia dowodu?
- 5 0
-
2020-07-31 19:16
(2)
przedstawiciele miasta tłumaczyli sytuację nieoficjalnie i "w mediach" funkcjonuje tylko wersja mieszkańców która mija się z prawdą. ale spokojnie, podobno miasto dalej działa w tej sprawie i będzie jeszcze ciekawie.
ten lewy parking zrobili sobie w 2011 roku co w google earth widać a wcześniej stali na drodze dla rowerów i chodnikuprzedstawiciele miasta tłumaczyli sytuację nieoficjalnie i "w mediach" funkcjonuje tylko wersja mieszkańców która mija się z prawdą. ale spokojnie, podobno miasto dalej działa w tej sprawie i będzie jeszcze ciekawie.
ten lewy parking zrobili sobie w 2011 roku co w google earth widać a wcześniej stali na drodze dla rowerów i chodniku wzdłuż morskiej również na lewo :))) nawet pamiętam postawili nielegalne oznakowanie które musieli później zdejmować że to ich parking i nikt inny nie ma prawa parkować. komedia.
a słupków miasto nie zdjęło bo te zostały wyłamane przez samych mieszkańców :-)))- 4 0
-
2020-07-31 23:22
Ale nieważne jak i kto gdzie tłumaczył w mediach (1)
pierwsze co powinien ustalić sąd to to czy to jest rzeczywiście parking czyli zarządać od broniących się mieszkańców odpowiednich papierów i dopiero jak je zobaczy wydawać decyzję. Jeżeli ten parking jest nielegalny to decyzja sędziego jest skandaliczna, jest wyrazem lekceważenia prawa bo prywatny interes nawet kilkudziesięciu mieszkańców nie może
pierwsze co powinien ustalić sąd to to czy to jest rzeczywiście parking czyli zarządać od broniących się mieszkańców odpowiednich papierów i dopiero jak je zobaczy wydawać decyzję. Jeżeli ten parking jest nielegalny to decyzja sędziego jest skandaliczna, jest wyrazem lekceważenia prawa bo prywatny interes nawet kilkudziesięciu mieszkańców nie może być ponad ogólnopolskim prawem. Ciekawy jestem co by orzekł sąd w chwili gdyby tam doszło do jakiegoś potrącenia pieszego, najwyraźniej to pieszy byłby winny bo sędzia zalegalizował prawo do jazdy po chodniku akurat w tym miejscu.
- 2 0
-
2020-08-01 11:21
na to wygląda, absurd ale nie pierwszy więc nie dziwi
- 0 0
-
2020-07-31 08:38
Nie dało się tego namalować farbą?
- 12 22
-
2020-07-31 07:51
Opinia wyróżniona
(5)
Pomysł dobry - gorzej z realizacją. Mieszkam tam i nie raz widziałam jak kierowcy wjeżdżali na chodnik. Uważam, że nie jest to odpowiednie miejsce dla samochodów. Ale wczoraj po południu widziałam jak ktoś wjechał między bloki i z braku miejsca musiał wycofać. Przy ulicy Morskiej stał bus (który notabene parkuje tam notorycznie) i zasłaniał
Pomysł dobry - gorzej z realizacją. Mieszkam tam i nie raz widziałam jak kierowcy wjeżdżali na chodnik. Uważam, że nie jest to odpowiednie miejsce dla samochodów. Ale wczoraj po południu widziałam jak ktoś wjechał między bloki i z braku miejsca musiał wycofać. Przy ulicy Morskiej stał bus (który notabene parkuje tam notorycznie) i zasłaniał widoczność kierowcy. Z powodu barierek kierowca nie mógł cofnąć się na chodni tak aby wyjechać na Morską przodem. Więc powoli cofał aby włączyć się do ruchu. Trwało to dość długo bo widoczność zerowa. Dopiero gdy inne auto się zatrzymało, bo chciało wjechać między bloki pierwszy kierowca mógł wyjechać. Myślę, że można to było rozwiązać inaczej.
- 84 27
-
2020-08-01 08:36
Jak się nie ma widoczności, to prosi się drugą osobę o asekurowanie wyjazdu.
- 2 1
-
2020-07-31 11:14
(2)
Barierki są na tyle szeroko rozstawione, że skoro są w stanie 2 samochody się wyminąć to średniej wielkości samochód nie powinien mieć problemów z nawróceniem. Uważam, że to była bardzo dobra decyzja, bo każdy kto na tym odcinku regularnie chodził piechotą wie, że kierowcy robili się coraz bardziej bezczelni. Nie raz odskakiwalam spod kół aut,
Barierki są na tyle szeroko rozstawione, że skoro są w stanie 2 samochody się wyminąć to średniej wielkości samochód nie powinien mieć problemów z nawróceniem. Uważam, że to była bardzo dobra decyzja, bo każdy kto na tym odcinku regularnie chodził piechotą wie, że kierowcy robili się coraz bardziej bezczelni. Nie raz odskakiwalam spod kół aut, które jeździły tamtędy coraz szybciej traktując ten ciąg pieszo- rowerowy jako dodatkowy pas ruchu. I tak jak napisane w artykule napisali nie raz byłam przeganiana krzykiem, klaksonem czy błyskaniem światłami
- 10 3
-
2020-07-31 11:59
(1)
Niestety nie ma szans, żeby auto tam zawróciło. Myślę, że wystarczyłoby troszkę dalej postawić słupki i było by ok. Ja osobiście nie spotkałam się z takim zachowaniem kierowców na tym chodniku ale wiem, że takie sytuacje się zdarzały. I tak jak pisałam - pomysł jak najbardziej dobry - bo chodnik ma być dla pieszych ale miło by było gdyby odbywało się to bez utrudnień dla mieszkańców.
- 2 4
-
2020-07-31 14:14
Również jestem mieszkanką i jakoś mi te słupki nie przeszkadzają, a jestem zarówno kierowcą, rowerzysta jak i pieszym. Wręcz uważam, że bardzo długo zwlekali z tą decyzją i to jest cud, że nie było tam ofiar tych bezczelnych kierowców.
- 10 3
-
2020-07-31 08:40
Zawrotka
To problem mieszkańców że nie mają placu do zawracania tak aby wyjechać na Morska przodem. Niech poświęca jedno miejsce na zwrotkę i po problemie
- 16 9
-
2020-07-31 07:08
Opinia wyróżniona
W końcu (12)
Kierowcy jeździli pomiędzy pieszymi rozganiając ich na boki, masakra jakaś. Manewry na chodniku tam to codzienność. U nas tylko słupki skutecznie działają, bo zakaz nic nie znaczy dla spryciarzy.
- 172 31
-
2021-12-12 12:03
Nie zgodzę się z twoją opinią.
Słupki to może dobre rozwiązanie dla pieszych, ale fatalne dla mieszkańców budynków mieszkalnych, ponieważ blokują podjazd do budynków celem wyładowania dużych zakupów, szczególnie dla niepełnosprawnych ludzi. Nie można zamawiać sprzętu AGD, mebli, robić remontów itd. Polityka montowania słupków jest nie do końca przemyślana i obniża komfort życia mieszkańców miast.
- 0 0
-
2020-07-31 08:11
miejsce (10)
a straż miejska i policja mają w d*pie jak by wlepiali wysokie m to chamstwo by się skończyłoandaty
- 17 2
-
2020-07-31 08:55
(9)
Tylko że w takim miejscu by musieli 24 godziny stać i w lepiać mandaty , a gdzie reszta obowiązków
- 3 6
-
2020-07-31 12:31
Wystraczyła by kamera
Mandaty wystawiać na podstawie zdjęć. Jakoś z innych miast/krajów dostajemy zdjęcia + kwit, czemu w Trójmieście to tak nie funkcjonuje?
- 4 0
-
2020-07-31 09:15
Parę dni by postali (7)
I by wytresowali d**ili.
Oczywiście potem takie akcje należy powtarzać.- 12 1
-
2020-07-31 10:16
oni się nie nadają, nieudaczniki
mandatowanie parkowania powinna robić Renoma- 2 2
-
2020-07-31 10:00
(5)
gdyby samochody tam parkujące były wywożone na lawecie pod chwaszczyno z odbiorem osobistym po zapłaceniu mandatu oraz za parkowanie na parkingu pod chwaszczynem to by szybko się oduczyli stawiać gdzie nie należy - i to w całym mieście
- 15 1
-
2020-07-31 13:29
Czeska policja miejska potrfi nieprawidłowo zaparkowane pojazdy (1)
wywozić z Pragi do Karlowych Varów. Wszystko zgodnie z prawem. Koszt takiego parkowania, to +/- 3000 KĆ.
- 5 0
-
2020-07-31 21:42
krótko i na temat, owacja na stojąco!!
- 1 1
-
2020-07-31 10:03
(2)
Może kiedyś jak władze z wyboru poczują że wyborcom zależy.... a dzisian czego oczekiwać w społeczeństwie samochodziarzy traktujących wspólne jak niczyje?
- 7 0
-
2020-08-01 19:51
(1)
Spoleczenstwo samochodziarzy...? Ciekawe,bo od kilku lat akurat w Gdyni trwa walka z kierowcami.Zmniejszono o kilkadziesiat procent powierzchnie jezdni czyli pod samochody.Zabrano jeden pas pod autobusy,trolejbusy,drugi dla rowerzystow.Prawe pasy zdewastowane przez ciezkie autobusy trajtki patrz 10 lutego,Al.Zwyciestwa,Kwiatkowskiego i
Spoleczenstwo samochodziarzy...? Ciekawe,bo od kilku lat akurat w Gdyni trwa walka z kierowcami.Zmniejszono o kilkadziesiat procent powierzchnie jezdni czyli pod samochody.Zabrano jeden pas pod autobusy,trolejbusy,drugi dla rowerzystow.Prawe pasy zdewastowane przez ciezkie autobusy trajtki patrz 10 lutego,Al.Zwyciestwa,Kwiatkowskiego i inne.Zapraszam do Gdanska,wyprowadzilem sie z Gdyni,drogi i parkowanie o niebo lepsze niz w Gdyni.Szkoda Panie Prezydencie,zebtak sie traktuje starych mieszkancow Gdyni,ktorzy zawodowo sa zwiazani z samochodem a w Gdyni to trudno polaczyc.
- 1 0
-
2021-12-12 12:06
Zgadzam się z Tobą
To XXI i nasze życie jest bezwzględnie związane z samochodem. A polityka miasta nie jest przemyślana i nastawiona na komfort życia mieszkańców.
- 0 0
Wszystkie opinie
-
2020-07-31 07:01
Jak to wygląda?? (19)
Wincyj tych słupków nastawiajcie!
- 99 43
-
2020-07-31 07:39
(6)
Drogi Panie prezydencie miasta Gdyni. Ileż to kosztują te wszystkie słupki które Pan wbija na terenie naszego, bogatego z dostaniami obywatelami miasta? Doszedł Pan już do jakiegoś obłędu w materii walki z motoryzacją, której nie jest Pan w stanie zatrzymać. Takie są uroki cywilizacji Panie Prezydencie. Oczywiście nie musi Pan się godzić na parkowanie w każdym miejscu, i tu Pana wspieram, ale nie może Pan zmniejszać liczby miejsc parkingowych nie tworząc nowych. Proszę przyjrzeć się mapie miasta i zaznaczyć kropeczkami miejsca gdzie powinny być parkingi. Duże wielokondygnacyjne, może i podziemne i tam będziemy parkować. Wolne pozostaną ulice od aut. Np Starowiejska, Władysława IV, Świętojańska i wiele, wiele innych. Tam zostawimy nasze samochody i pójdziemy pieszo. Słupki to dobre na jarmarkach, a Pan jest prezydentem nowoczesnego miasta. Gdynia to nie wieś i w tym względzie konieczne są inwestycje. Sam zainwestuję w budowę parkingu, bo to duża kasa. Niech Pan nie obraża już więcej swoich obywateli. Żenada!!!!!
- 8 16
-
2020-07-31 10:55
jakby kierowcy nie byli bydłem w gdyni (1)
to i słupki by nie były potrzebne
- 10 2
-
2020-08-01 19:53
Bydlem to jestes Ty sadzac z Twojej wypowiedzi.
- 0 1
-
2020-07-31 13:39
(2)
Ale tam nie ma i nie było miejsc parkingowych tylko chodnik, parking jest wzdłuż ul. morskiej. Nikt tam niczego nie zlikwidował....
d**ilu
a o brak miejsc parkingowych możesz się przywalić do deweloperów. Budynki postawić potrafią wszędzie, ale żeby był parkingi przy tych budynkach....- 5 1
-
2020-07-31 16:56
A kto daje zgodę na budowę dewelopera? Sam jesteś d.....l
- 1 3
-
2020-08-01 19:54
Urzad Miasta zatwierdza projekty.
- 0 0
-
2020-08-01 19:53
Zgadzam sie w 100%.
- 0 0
-
2020-07-31 07:43
Nie ma co marudzić (4)
W Japonii np. słupki i barierki na drogach rowerowych to norma - i to nieraz dużo bardziej hardkorowe niż to, co jest u nas.
No i przecież tam już były słupki kilka lat temu. Tylko skoro wtedy się nie sprawdziły, to czy sprawdzą się teraz..?- 6 0
-
2020-07-31 08:09
nie sprawdzały się - bo je omijali ... jadąc pół na pół trawnikiem! (3)
gdyby w tym czasie 5-6x podniesiono mandaty ... to nowych słupków nie trzeba by wcale stawiać...
- 4 0
-
2020-07-31 08:44
Teraz słupek jest też na trawniku (1)
więc może jakieś wnioski wyciągnęli
- 4 0
-
2020-07-31 13:07
Niestety muszę to odwołać - nie wyciągnęli wniosków.
Słupek na trawniku wcześniej też był, więc po prostu odtworzyli układ, który i tak się nie sprawdzał.
- 0 0
-
2020-08-01 19:55
Za jazde rowerami wbrew orzepisom winny byc mandaty pi 1000 zl.
- 1 0
-
2020-07-31 08:09
7200 !!!! za pare słupków ? (5)
Ja nie mogę dobry interes......
- 3 5
-
2020-07-31 08:21
zarabiając jak menel+ to nawet pojęcia nie masz jakie są ceny (1)
np. jeden sygnalizator świetlny to 7000zł i to bez słupka na którym trzeba go mocować
- 5 1
-
2020-07-31 11:09
Plus sterownik 20 tys x liczba sygnalizatorów.
- 2 0
-
2020-07-31 08:46
Czy ja wiem? (2)
Nie parę słupków, tylko 40 słupków + jakieś zakotwiczenie do nich + robocizna
- 4 0
-
2020-07-31 11:50
On by to ze szwagrem za pół litra na łeb zrobił
więc dla niego to niezły interes.
- 5 0
-
2020-08-01 19:56
To bylo za darmo.
- 0 0
-
2020-07-31 10:51
Wygląda jak wygląda, ale działa. Za kilka lat, jak się społeczeństwo nauczy będzie można zlikwidować. Mam nadzieję.
- 2 0
-
2020-07-31 07:02
Zdecydowanie za mało. (1)
140 było by ok 5 delfinów białych i 3 niebieskie z 2 podsiadki.
- 40 9
-
2020-08-01 09:26
Może kaczuszek dorzucić ?
- 0 0
-
2020-07-31 07:02
Coś czuję że te zdjęcie zrobi karierę w necie (6)
:)
- 61 13
-
2020-07-31 07:23
to zdjęcie (2)
Analfabeta, ale to dobrze. Obnażaj się z głupoty :)
- 11 4
-
2020-07-31 07:34
Pracujecie w urzędzie miejskim od 7.00?? (1)
- 2 5
-
2020-07-31 08:42
Może spać nie mogą :)
Albo dorabia
- 2 5
-
2020-07-31 12:21
Ale cóż zrobić w kraju i**otów? (1)
Skoro nikt nie przestrzega przepisów i zakazów i pakuje się samochodem na chodnik?! Oczywiście powinno to wyglądać tak, że policja i straż miejska powinna tam stać na zmianę i walić na okrągło mandatami!!!!!!! Ale to nie do ogarnięcia, więc skoro nacja d**ili zachowujących się jak w jakieś Albanii, czy innym Oriencie rozjeżdża chodniki i ścieżki rowerowe to nie ma innego wyjścia. W Gdańsku ostatnio też był taki problem jak na Gdańsku Południe zbudowano ciąg pieszo-rowerowy do szkoły, a banda ktetynów rozjeżdżała go samochodami - bo skrócik, bo bliżej...
- 5 0
-
2020-08-02 09:52
To niech straż maseczkowa ściga źle parkujących
a nie łazi po sklepach i nakłania do noszenia kagańców. Słupkoza i progoza to choroba umysłowa i jest to oczywisty dowód na to, że państwo nie jest w stanie egzekwować prawa, które samo ustanawia.
- 0 0
-
2020-07-31 13:05
Ale jaką karierę? Słupki w tych miejscach były już wcześniej, parę lat temu
Widać po nich jeszcze na zdjęciach ślady, w postaci kwadratowych łat. Właściwie nic się nie zmieniło, poza kolorem i grubością słupków. Jak wtedy nie działały (kierowcy wjeżdżali trawnikiem i tak) to i teraz nie zadziałają.
- 0 1
-
2020-07-31 07:03
Brakuje tam tylko w poprzek działaczki (1)
aktywistki z Gdynia o wszystkim z dwojgiem dzieci na rowerze cargo rozganiajacej wszystko co na drodze
- 46 33
-
2020-07-31 07:36
Tej pani to należy się skierowanie do specjalisty.
- 5 10
-
2020-07-31 07:03
Trudno
wygląda to kiepsko ale trzeba walczyć z samochodozą!
- 88 34
-
2020-07-31 07:06
Kto sieje januszerię ten zbiera słupki. (5)
W mentalnym Bangladeszu.
- 86 6
-
2020-07-31 07:09
Dokladnie tak (1)
Gdyby nie słupki to cześć kierowców wjechała by do środka. Nie wyglada to dobrze ale dopóki ludzie się nie nauczą to chyba nie ma prostszej metody.
- 23 0
-
2020-07-31 10:19
zgniatarki, lawety, śmieciarki
- 3 0
-
2020-07-31 07:21
problem w tym że na koszt mieszkańców (1)
czas najwyższy wprowadzic podatek od samochodu
- 10 3
-
2020-07-31 09:05
Zaraz usłyszysz od Januszy, że OC, przegląd i mandaty to podatki od samochodu.
Albo bajki, że podatki z paliwa idą na drogi w mieście...
- 7 1
-
2020-07-31 12:08
Jak to mówią w Bangladeszu - zrobiłeś mi wielką radość tym komentem swoim ;)
- 1 0
-
2020-07-31 07:06
Komiczne to wygląda (7)
Czy w kolejnym etapie słupki pojawia się na skwerze Kościuszki? Urzędnik który to wymyślił otrzyma nagrodę?
- 73 26
-
2020-07-31 07:30
Znając życie... już otrzymał... (1)
- 4 1
-
2020-07-31 07:56
nagroda
i to za każdy słupek
- 1 1
-
2020-07-31 08:17
Nie było wyjścia (4)
Dobrze zrobili, bo na cwaniactwo nie ma innego sposobu. Nie raz idąc z dzieckiem kierowcy krzyczeli że się pakuję pod auto i mam trzymać dziecko najlepiej na smyczy. Skoro tam asfalt jest to auta mogą jeździć.
- 14 1
-
2020-07-31 08:24
(3)
Właściwie to są inne sposoby bo od tego mamy służby. Może władze miasta udzielą komentarza odnośnie ich skuteczności?
- 3 3
-
2020-07-31 09:17
A co tu miasto może zrobić? (2)
Przecież to nie jest problem Gdyni, ale całego kraju.
Potrzeba wyższych mandatów, albo jakiegoś procentu z mandatu dla zgłaszającego.
Od razu by się uspokoiło.- 9 0
-
2020-07-31 09:58
(1)
Problemem nie jest wysokość mandatów tylko ich brak. Wystarczyłoby puści pieszy patrol z aparatem na krótki spacer żeby mieć materiał na dziesiątki jeśli nie setki mandatow.
- 7 0
-
2020-07-31 13:46
Przypuszczam, że jakby stworzyć w Polsce
specjalną służbę tylko od mandatowania źle parkujących to nie tylko by się z wpływów utrzymała ale jeszcze zaspokoiła wszelkie finansowe potrzeby policji.
- 1 0
-
2020-07-31 07:07
Co to jest za cyrk (5)
Jak to wygląda? Kogoś chyba poniosło.
- 79 30
-
2020-07-31 07:15
(1)
No tak, słupki są brzydkie i można w nie wejść. Samochód to co innego, widać z daleka i nawet czasem zatrąbi, więc pieszy zdąży umknąć w bezpieczne miejsce, na zieleniec na przykład
- 12 7
-
2020-07-31 08:54
I to jest myslenie pospolitych Grażynek...
Te słupki to jakaś tragedia i dramat. To miasto staje się karykarurą estetyki. Wszędzie dziury, chodniki pamiętają lata 90te. A pośrodku słupki. Co to ma być?
Mozna było zrobić nasadzenia krzewów, niskopiennych drzewek, ławki, rabaty.
Cokolwiek.
Nie słupki. W tym mieście nie ma nikogo kto ma w magistracie odpowiednie wykształcenie. Wszędzie farba, slubki i beton nawet drzewa w donicach na skwerze. I o zgrozo ludzie myślą że to jest fajne. No naród nam dziczeje.- 7 5
-
2020-07-31 08:36
To jest chore (1)
Kiedyś się ktoś na rowerze nadzieję na taki inteligentny słupek.
- 6 4
-
2020-07-31 13:42
To przestań chlać płyny rozweselające.
- 1 3
-
2020-07-31 08:48
nie wygląda gorzej od złomów na chodnikach
- 11 0
-
2020-07-31 07:07
Slalom gigant bez trzymanki :(
- 39 8
-
2020-07-31 07:08
Opinia wyróżniona
W końcu (12)
Kierowcy jeździli pomiędzy pieszymi rozganiając ich na boki, masakra jakaś. Manewry na chodniku tam to codzienność. U nas tylko słupki skutecznie działają, bo zakaz nic nie znaczy dla spryciarzy.
- 172 31
-
2020-07-31 08:11
miejsce (10)
a straż miejska i policja mają w d*pie jak by wlepiali wysokie m to chamstwo by się skończyłoandaty
- 17 2
-
2020-07-31 08:55
(9)
Tylko że w takim miejscu by musieli 24 godziny stać i w lepiać mandaty , a gdzie reszta obowiązków
- 3 6
-
2020-07-31 09:15
Parę dni by postali (7)
I by wytresowali d**ili.
Oczywiście potem takie akcje należy powtarzać.- 12 1
-
2020-07-31 10:00
(5)
gdyby samochody tam parkujące były wywożone na lawecie pod chwaszczyno z odbiorem osobistym po zapłaceniu mandatu oraz za parkowanie na parkingu pod chwaszczynem to by szybko się oduczyli stawiać gdzie nie należy - i to w całym mieście
- 15 1
-
2020-07-31 10:03
(2)
Może kiedyś jak władze z wyboru poczują że wyborcom zależy.... a dzisian czego oczekiwać w społeczeństwie samochodziarzy traktujących wspólne jak niczyje?
- 7 0
-
2020-08-01 19:51
(1)
Spoleczenstwo samochodziarzy...? Ciekawe,bo od kilku lat akurat w Gdyni trwa walka z kierowcami.Zmniejszono o kilkadziesiat procent powierzchnie jezdni czyli pod samochody.Zabrano jeden pas pod autobusy,trolejbusy,drugi dla rowerzystow.Prawe pasy zdewastowane przez ciezkie autobusy trajtki patrz 10 lutego,Al.Zwyciestwa,Kwiatkowskiego i inne.Zapraszam do Gdanska,wyprowadzilem sie z Gdyni,drogi i parkowanie o niebo lepsze niz w Gdyni.Szkoda Panie Prezydencie,zebtak sie traktuje starych mieszkancow Gdyni,ktorzy zawodowo sa zwiazani z samochodem a w Gdyni to trudno polaczyc.
- 1 0
-
2021-12-12 12:06
Zgadzam się z Tobą
To XXI i nasze życie jest bezwzględnie związane z samochodem. A polityka miasta nie jest przemyślana i nastawiona na komfort życia mieszkańców.
- 0 0
-
2020-07-31 13:29
Czeska policja miejska potrfi nieprawidłowo zaparkowane pojazdy (1)
wywozić z Pragi do Karlowych Varów. Wszystko zgodnie z prawem. Koszt takiego parkowania, to +/- 3000 KĆ.
- 5 0
-
2020-07-31 21:42
krótko i na temat, owacja na stojąco!!
- 1 1
-
2020-07-31 10:16
oni się nie nadają, nieudaczniki
mandatowanie parkowania powinna robić Renoma- 2 2
-
2020-07-31 12:31
Wystraczyła by kamera
Mandaty wystawiać na podstawie zdjęć. Jakoś z innych miast/krajów dostajemy zdjęcia + kwit, czemu w Trójmieście to tak nie funkcjonuje?
- 4 0
-
2021-12-12 12:03
Nie zgodzę się z twoją opinią.
Słupki to może dobre rozwiązanie dla pieszych, ale fatalne dla mieszkańców budynków mieszkalnych, ponieważ blokują podjazd do budynków celem wyładowania dużych zakupów, szczególnie dla niepełnosprawnych ludzi. Nie można zamawiać sprzętu AGD, mebli, robić remontów itd. Polityka montowania słupków jest nie do końca przemyślana i obniża komfort życia mieszkańców miast.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.